http://beagle-club.hu/

HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2014.02.25. 21:10 mesélek...

kapok új kutyaólat...

Mami ezt úgy mondja, hogy vett egy lakást. Voltam benne, nem sokkal nagyobb, mint a leedsi kutyaházam volt.
Úgy döntöttünk, hogy el fogunk férni benne, még akkor is, ha a szomszéd néni aggódik.

új lakás.jpg

Mami mondta neki, hogy majd összebújunk. A néni szerint engem a pincében kellene tartani. Nem szeretem a nénit. Mamit igen, mert megkérdezte a nénit, hogy ő is ott tartotta-e a gyerekét...mert neki az én vagyok! Bizony, pont olyan rossz és hisztis és sírós vagyok...és pont annyira szükségem van rá, mint egy kisgyereknek a mamijára. Mami azt mondta, hogy most egyedülállókisgyermekescsaládanya lett. Hű...ez nekem bonyolult, de ha a fiúk helyett is nekem kell szeretnem őt, az menni fog. 
Akkora türelemmel mászkál le a sok lépcsőn, hogy ki és be engedjen...hogy csak na. Na jó, néha emlegeti a bársonyfülecskémet, hogy lecsavarja...de úgysem teszi meg. Amikor sétálunk, mindig mondja, hogy ne menjek közel a kerítésekhez, mert a rossz kutyák letépik őket...na majd akkor pont ő fogja bántani.:))
A kertben van egy kis probléma...komposztálónak hívják és nagyon nem szeret engem. Beenged, de ki már nem akarja, hogy menjek.Sáros leszek és koszos és csak üldögélek, amíg jön Mami és kiszabadít.

Molly a komposztálóban.jpgElőtte persze lefényképez, hogy ne csak ő nevethessen ki. Szerinte elég bűnbánó képpel ülök bent tök sárosan. Aztán elmegyünk sétálni és ilyen csizmával jön mellettem...

csizma.jpgNa akkor most miről is beszélünk???

Ja...amúgy nem tudjátok, hogy mit dolgozhatnék a Mamival? Egyedül nem akarom elengedni, mit fogok én egy lakásban tenni-venni egész nap? Az tényleg úgy van, hogy kopogok az ajtón és nem fog kinyílni? Ilyet velem soha nem csinált egy ajtó sem. 
Voltam már Mamival a lakásban, nektek megsúgom, nem tetszett. Nem volt ott sem a takaróm, sem a tálkáim, sem a kockásfülű macim...rossz világ jön rám.:( Hacsak tényleg nem mennek a bácsik, hogy pikk-pakk rendbevágják.Ha az azt jelenti, hogy leköltözik a macim is...akkor rajtam ne múljon...majd azon az ajtón kopogok.
Mami azt mondja, hogy beszoktat. Azt nem lehetne, hogy én szoktatom ki?? Na ezen még gondolkodom egy kicsit.

 

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr395832867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása