http://beagle-club.hu/

HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2014.03.07. 10:05 mesélek...

Sétálunk, sétálunk...

Sokat. Nagyon jó!!! Egyedül mehetek már az utcán is, ahol nem járnak autók. Mami szerint azokkal még nem boldogulok. Szerintem én vagyok a kisebb, nekik kellene rám figyelniük. Én nem érek rá szaglászás közben.

kepatmeretezes_hu_20140306_094138.jpgNem megyek el messzire Mamitól, mert ő megvéd a nagy kutyáktól. Ha jön egy, akkor odaszaladok hozzá...és ha látom, hogy nem bántanak, akkor hagyom csak ott. Elveszni sem fogok, mert mindig a nyomába járok, nehogy még a végén ő vesszen el.
Kész lett a bilétám is.Olyan mint Leedsben volt, csak kisebb, a Mami telefonszáma és a nevem van rajta. 2 nap helyett egy hónap és két napig tartott, amíg megkaptam, fele akkora mint a régi és kétszer annyiba került. ...és akkor mi van? Mami szokta mesélni és nevet...azt szeretem, ha nevet...

kepatmeretezes_hu_20140303_175032.jpg
Voltunk ügyet is intézni. Ott jó volt...szeretnek. Az egyik néninek van a Roxija, aki fajtárs és ő sem bánt. Most nem volt dolgozni...lefeküdtem és megvártam, amíg Mami készen lett.

kepatmeretezes_hu_20140305_093512.jpgAztán voltunk nekem kajáért. Ott meg egy félelmetes piros macska őrzi a töpörtyűt....neki persze szabad belőle lopni??...nem baj, nekem meg adni szokott Éva néni és nem zavar el, mint Tigrist.

kepatmeretezes_hu_20140304_085355.jpgTegnap a legjobb az volt, hogy meglátogattuk Bobbyt. Ő egy olyan fiú, aki már elég öreg ahhoz, hogy nem bújik a fenekembe...és az nagyon jóóó. Sétáltunk, szaglásztunk a nagy kertjükben. Ittunk a madarak fürdőjéből és megmutatta még a hátsó kertet is. Szegénynek is fáj a lábacskája, mint nekem...szóval nem rohangásztunk mint azok a kajla kölykök. Azt hiszem, hogy hozzá máskor is megyek.

kepatmeretezes_hu_20140306_111347.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr25847225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása