http://beagle-club.hu/

HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2014.05.08. 17:26 mesélek...

Már éppen ...

Kezdtem magam beputrizni az új vackomba...amikor Mami bekavart...mert mindenbe beleüti az orrát!
Pont nekünk kellett azt a 3 kis vakarcsot hazacipelni? Miért nem azok a gyerek vitték haza, akik megtalálták ? 
Persze nem panaszkodhatok, Mami megbeszélte velem. Leült az ágyamra mellém és elmesélte a hogyankerültemhozzá mesét. Azt, amikor  feltettek 5 hetesen egy kamionra több száz kiskutyával együtt és el akartak vinni jó messzire. Mami férje meg az ő utasítására lelopott onnan. A doktorbácsi szerint, akihez akkor vittek, megmentették a bundámat. Na jó...értem én. Szóval életet mentettem én is. 1-1.
Persze azért ne legyen neki igaza teljesen...egy kicsit kérettem magam. Az jó ötletnek tűnt, hogy amikor kivette őket és nyünyürgött nekik...én beültem az ajtóba, hogy én megyek is világgá. Bejött a dolog. A második este felajánlotta a fele ágyát, ha maradok. NA JÓ, KORRUMPÁLHATÓ VAGYOK!
Azt hiszem most már nem sérülnek a jogaim. Amikor elalszanak a babák, akkor én jövök. Simogatáshegyek az ágyban, jó hosszú séták. Mami meg fogja a fejét, hogy mi lesz velem...ha dolgozni akar. Miért? Akar? Miért akar? Nem jó neki velem?
Próbálom ránevelni, hogy ne hagyjon otthon megint, ezért már kétszer is lepisiltem a szőnyegét. Persze úgy csinált, mint akit ez nem zavar. Így már nem is annyira érdekes.:(.
Nagyon erőszakos, állandóan az orrom alá dugja a kiscicákat, hogy szagolgassam, ismerkedjem velük. OK. Csak ne lennének ennyire hangosan és ne lenne fejenként száz körmük.
Amúgy  meg nem akarom megszeretni őket, mert úgyis elköltöznek.:(((
Ma volt nálam Dani és Barbi látogatóban, persze ők is a kis tépőzárakat simogatták!! Igaz, Dani engem is megszeretgetett és megdícsért a 2,5 kilóért, amit lefogytam. Dícsérhet is, megdolgoztam érte. Csinos lettem.

kepatmeretezes_hu_20140505_081407.jpgkepatmeretezes_hu_20140504_1838031.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr56135828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása