http://beagle-club.hu/

HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2014.11.23. 09:57 mesélek...

na most puffogok egyet...

Nem is értem...mindig kitalál valamit, csak hogy ne kelljen velem maradnia. Most meg az fészkelte be a fejébe magát,, hogy éjjel fog dolgozni, mert az nekem jobb. Már miért lenne jobb? Alhatok nélküle? Hát... kell neki egyedül aludni nappal ?Én bezzeg mindig alszom vele. Nem jó egyedül.  Mindenfélét ki kell találnom, hogy elmenjen az idő. Például ki kellett csomagolnom az ajtót, hogy jobban hallja, hogy sírok utána. Biztosan messze megy és nem hallja. A kukát kipakolni is idő és annál hamarabb jön. Megfigyeltem, hogy ha bekakilok és bepisilek, addig is velem foglalkozik, amíg takarít. Igaz, morog...de mégis csak. 
Nem szeretem, hogy itt hagy...és mindig jön a kajával és a meleggel...Nem is veszi észre, hogy azért sem eszem, ha nincs itthon...és meleg sem kell, mert van meleg és szépséges bundikám.
Amikor itthon van, igyekszem jó kutya lenni, hogy lássa mit veszít, ha itthon hagy. Odabújok hozzá, hogy melegítsem alvás közben és viszem sétálni is, hogy nehogy eltunyuljon.
Na dolgozom még a kérdésen. Lehet, hogy a végén engedek neki, mert annyira akarja...Szeretem ám...:)


Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr356925265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása