HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2016.12.20. 02:42 mesélek...

hidegedik.

Mami szerint fel kell mindig venni a kabátot, amikor kimegyünk sétálni. Ha éjjel pisilünk, akkor nem, legalább sietek befelé, mert fázik a pocakom. Lebuktam sajnos, most egy kicsit harag van.
Mami rájött, hogy csak azért megyek ki, hogy kaphassak esti séta utáni nasit. Nem is értem, hogy hol van itt a probléma, este van, kimentem az ajtón, tehát sétáltam...ami jár, az jár.
Most viszont kaptam egy fenekest, ami nem fájt, csak meglepődtem...utána hiába próbálkoztam, azért sem adott jutifalit. Gonosz.
Na jó, igaza van, ha így folytatom, nem lehet bepatentolni a kabátomat és lassan beterítem a francia ágyat. Majd egy kicsit visszafogom magam, amúgy is muszáj.

20161215_205105.jpg
Feldíszitettük a csillogós fát, idén rénszarvas szerepet kaptam, hagytam magam, legyen egy jó perce...

20161127_133859.jpg

Megérdemli, mert bevitt mostanában többször is a dolgozóba, busszal.
20161117_132219.jpg20161216_102558.jpgAbban meg nem az a jó, hogy szaladnak a fák, hanem az, hogy a dolgozóba nagyon finomakat esznek a buszosbácsik és ha elég szépen nézek rájuk, akkor adnak nekem is belőle. Szépen nézni pedig tudok. A multkori főtt csülök kimondottan finom volt.
A kajáról jut eszembe, hogy szoktunk arra sétálni, ahol lehet mozizni, ha mami megengedi...Nézhetem, ahogy forognak azok a jó illatú pipik a sütőben. Sajnos nem adnak belőle Mollykának, de megengedik, hogy szaglásszam. Jaj, de nagyon finom az illatuk.
20161111_111451.jpgAztán járunk még megnézni, hogy előkerült-e az elveszett gyerek. Mami mindig kérdezi, látod Mollyka, még nincs itt a Jézuska, majd nemsokára itt lesz. Szóval elveszett...én ki tudnám szagolni...
20161127_150158.jpgaddig jártunk és kerestük, amíg egyszer csak megtaláltam. Ott feküdt a helyén anyukájával. Volt öröm...
20161219_080907.jpghát...igy telnek a napjaim...meg alszom. Nappal mamival, éjjel meg egyedül a fotelban, mert akkor az ágy tiltott zóna..valaki mindig lepisili...:(
20161122_122952.jpg

 

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr10012059275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása