HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2017.01.10. 00:58 mesélek...

sajnos nem javul...

mami. Szerinte én vagyok a rossz kutya...na jó, ennek a fele legalább igaz.
Ma délután amikor aludni akart,  rám jött a mászkálhatnék, vagyis az ehetnék.
Annyira egyszerű. Séta = kaja. Ajtóhoz megy a kutya, rácsap = séta. Röviden...ajtóhoz megy a kutya és rácsap = kaja. És még érti is, csak fel nem fogja.
Hideg van, na. Kell egy kis husit magamra szedni, hogy megvédjen. Pedig van kabátom...
20161224_072221.jpg

Ja, hogy a kabáton kipatentolódik a patent? Nem az a dolga ?...elromlott. Az ágyra meg egyre nehezebb felugrani? Az is neki jó, nem...ha a helyemen alszom.
Most hisztis. Kaptam is a fenekemre megint. Nem örültem neki, sőt meg is sértődtem...de csak annyira, hogy 5 percig megüljek a fenekemen.
Az nem kevés, amikor Mollyka enne. Ő meg miért akar aludni mindig?  Persze erre azt mondja, hogy amíg ő éjjel dolgozik, hogy legyen nekem jutifali, addig én alhatok...de ki akar aludni, amikor egyedül van otthon és fél, hogy a mami nem jön haza. Minden neszre felriadok, hátha ő jött haza Mollykához. Amikor rájövök, hogy nem, akkor sírnom kell és kaparni az ajtót. Ez elég fárasztó. Főleg reggel, amikor a népek mennek sorban dolgozni. 
Aztán megjön mami is és alszunk együtt...de ő már öreg és sokkal több aludni valója van. 
Azért nincs harag, csak hideg. Mondom...ennem kell, hogy ne fázzak.
20170101_045739.jpgKözben meg vége lett a sokat evős ünnepnek, sajnos. Szerettem. Szép volt a fa Mamáéknál is, volt alatta csoki, de azt nekem nem szabad. Csontot és husikát igen, azzal pedig Mama jól el van látva. Szeretem. Mamát is.

20161224_163351.jpg

20161231_103347.jpg

Szilveszterkor aludtunk. Naná!
Egyszer csak felébresztett mami, hogy megbeszélje velem, hogy szeret és maradjak vele idén is (?). Nem annyira értettem, de fontos lehet, mert vizes lett a szeme. Jó, rendben, maradok...de akkor MÁSZKÁLHATOK, ugye?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr5812114599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása