http://beagle-club.hu/

HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2017.01.28. 04:58 mesélek...

nem is nevettem ki...

szerintem ez valami tévedés lehet.
Az úgy kezdődött, hogy én és a pelenka. Az ágyon és mostanában a földön is. Azt mondta mami, ha már nem pisilek az ágyra, akkor nem fogja letakarni és fekhetek ott éjjel is. Érdemes megfontolnom.
Ma reggelre a földön lévő pelenkára végeztem el a kis és nagydolgom . Szerintem az az igazság, hogy este fél kilenctől reggel 7-ig már kis sem bírnám, hogy nem megyek ki valahova. 
Mami egész nap dícsérgetett, hogy milyen ügyesMolly vagyok. Este kivitt a ház elé, elvégeztem a nagydolgomat...kaptam is érte jutifalikat meg egy szokásos nagyonszeretem masszázst. Nagyon ügyes a mami, olyan nagyon szeretem, ahogy a hátamat, oldalamat masszírozza. Amikor végzett, akkor az Ő elmondása szerint...."Mollyka odament a szoba közepére, a pelenka MELLÉ, leguggolt és oda pisilt...nem kicsit, viszont sokat. Szerintem még ki is nevetett...! Na ez rágalom...nem is nevettem ki!
Hát így néz ki egy nevető kutya?

20170127_203546.jpg

20170127_203559.jpg

Na jó...talán...de olyan mókás fejet vágott, és félrenézve kuncogott. Nem mert először hangosan nevetni, de aztán kibukott belőle. Odamentem és hízelegtem kicsit. Azt hiszem, megértette, amit mondani akarok, mert megsimogatott és mondta nekem, hogy ettől még el kell mennie dolgozni...a kaja, meg meleg, meg tv...stb...legfeljebb most miattam le fogja késni a buszt. 
Nem késte le, hála nekem. Annyit szokott takarítani utánam, hogy már nagyon megy neki...ügyes!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr9212161569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása