HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2017.08.16. 23:30 mesélek...

Mami becsapott...

Elindultunk a másik oldalra sétálni. Ott már régen nem voltunk, mert meleg volt és fájós a lábam. Azt hittem sétálunk egy nagyot. Aztán meglepődtem, mert irányt váltott és elvitt a kék köpenyesekhez. Ők is be akartak csapni, mert csak a nadrágjuk volt kék...de engem nem lehet átverni.
Mami kinevetett, hogy gyáva vagyok, mert remegett az összes lábam. Hát persze, féltem, hogy mennyi pénzt fogunk ott hagyni. Sokat, pedig még az asztalra sem kellett felrakni Mollykát. Belecsípett a nyakamba a dokinéni és már mehettünk is fizetni. Ott már mami lába remegett. Ez van. Most viszont megint veszetlen leszek egy évig.
Angliában jó volt, ott nem kellett ilyen izét kapnom, mert senki nem veszett. (de...mami súg, azok igen, akik kitalálták a Brexit-et.) mami tudja. Ő okos.

Továbbra is sokat járunk a parkba. Terápiás kutya lettem. Van egy új kutya, Suba...akinek műtötték a lábát, de három lábon is olyan, mint a cunami. Az a dolgom, hogy egy kicsit megneveljem, szocializéljem. Nem könnyű, mert mindenkire rákiabál, hogy játszanak vele, mire ők visszakiabálnak és annyi a játéknak. Engem már nem piszkál és néha átragad rá a nyugalmam...mondja a gazdija. Reménykedik. Szerintem majd az iskolában megnevelik...de addig megengedem, hogy körülöttem lófráljon, ha nem csipked.20170814_191437.jpg

Amikor leáll, vagy ha csak ketten megyünk mamival, nagyon jókat pihenek a fűben.

 

20170810_151308.jpg

20170811_152025.jpg

20170811_152036.jpg

20170811_152124.jpgVan egy vadiúj cica a lakótelepen. Az nem jó, mert megeszi a többiekkel együtt a kirakott kaját. Mami szerint nekik rakják ki, de ők nem is tudnak ekkora csontokat megenni, szóval segítek nekik. Amúgy aranyos, csak virágnak képzeli magát, ha nem éppen a fa tetejéről néz le rám.

20170816_182318.jpgAzt nem tudom, hogy meséltem-e , de a fejünk fölé is költözött egy cica. Esténként kidugja a fejét az erkényről és kukkolja, hogy megyek sétálni. Mami szerelmes belé...csak úgy gügyög felfelé. engem annyira nem érdekel...de azt tudom, hogy nagy rajongóm.

20170624_184613_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr8112756460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása