HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2017.09.25. 22:37 mesélek...

Régen írtam...

Én mondtam a maminak, de ő lusta, pedig én diktálnám.
Voltunk szabin. Az jó...sokat sétálunk ilyenkor. Csak úgy, össze-vissza. Most már jó, a maminak, mert lehet diót szedni. Az nekem is jó, mert szeretem. Igaz, a lakásban nem kaphatok, mert eldugdosom a ruháját és már többször eldugította a mosógépet ami kiesett a takarómból. Naja...ki kellene rázni. :(
A mosógép amúgy meghalt...na nem kell rámfogni. Mami örült, mert ő ilyen, hogy végre vehet egy akkorát, amiben lehet a nagy takarókat is mosni, meg az ágynak használt paplanomat...amibe valaki szinte minden éjjel bepisil. Nagyon gáz volt, mert nappal mosásban volt és száradt, szóval legalább volt okom mamihoz bújni a nagy ágyon.
Aztán egyik nap és másnap is nagyon rossz dolog történt. Arra ébredtem a mami mellett, hogy vizes a lepedő. 
Felkeltem, futkostam, kerestem az okát és akkor rájöttem, hogy én pisiltem be. Gyorsan el akartam tüntetni a nyomokat...de addigra már mami is felébredt és...nem volt mérges. Inkább szomorú lett, hogy nem baj drágám...öregszel, látom. Azt nem tudom, hogy mi, de ha szabad miatta rosszalkodni, akkor nem lehet olyan nagy baj..Rendelt gyorsan még gumilepedőt...de nem ám olyan zizegőset, az ágyamra is és visszaszívta a rossz kutyázást, amit reggel szokott mondani.
A téren, ahova járok cicakaját enni, lakott egy kiscica...mamin kitört az állatvédelem és keresett neki gazdit...féltette a közelgő téltől. Kicsit kiszúrt velem, mert a kiscica mindig kapott sok kaját és hagyott is belőle. Nem baj, mami most boldog, hogy nem hal meg a kispocok...és ettől én is boldog vagyok. Azok a csontok meg csak nem tűnnek el, maradt ott még macska elég.

A cica mentés előtt...

20170911_180429.jpg

A cica mentés után...amúgy mami kolléganőjénél lakik...szóval hallunk még felőle

21641644_10211527684280651_62069836_n.jpgEgy hétig volt idimamija, jól kikupálódott az alatt. Beteg volt és férges, bolhás...de meggyógyították.

A bolhákat nem szeretem. Nekem is volt, amikor a házban laktunk és az a buta süni nekem adta őket. Mami mondta, hogy ne piszkáljam, de olyan mókás volt, ahogy összegömbölyödött a bokorban. A bolha nem mókás. Csíp. Mollyka meg allergiás a bolhacsípésre. Azt mondják ez ciki. Lehet, de a nagyobb baj, hogy viszket. Viszont mióta eljöttünk a házból 5 éve, azóta nem bolháztam. Még jó, hogy a kisvakarcs nem ruházott át rám egy párat...de hát végül is nem bújtunk össze. Félt. Tőlem! ...aki a mami szerint a vadászkutyák szégyene vagyok mert nagy állatvédőként még a macskákat is átkísérem az úttesten....de hát Morci személyében jó tanítómesterem volt.
Voltunk Fruzsinál is látogatóban. Beengedett a lakásukba, jót szaglásztam. Azóta szegényt megharapta egy gonosz nagykutya...de most már gyógyul. Sajnálom ám, rossz lehet neki antennás kutya lenni és még fáj is. Jobbulást Fruzsi!

itt az új sáljában szépeleg, amit mi vittünk neki ajándékba.

21761443_1659851924046734_527152786240676337_n.jpgItt meg az antennájával:

22016583_1667809609917632_1661065580_n.jpg

Holnaptól megint szabin leszünk...remélem sokat csavargunk. Majd megmondom a lábamnak, hogy ne remegjen és a maminak meg azt, hogy nem kell engem féltenie...dolgozik a szívem rendesen...hiszen őt is annyira szereti...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr5612896158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása