http://beagle-club.hu/

HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2013.02.02. 12:33 mesélek...

72.

Tényleg megyünk. Akkora készülődés van, hogy na. Mami állandóan szétdobál mindent, aztán tőlem várja el, hogy megmondjam mi legyen velük. Hát tudom én? Nekem a kockás macim, meg Atomanti, na meg az ágyam kell.
Erre mit talál ki?...Vett nekem új ágyat. Megkérdezte, hogy tetszik-e, de annyira lelkes volt, hogy rábólintottam. Azt viszont ne várja el, hogy azonnal belevessem magam. Nézem egy ideig, aztán kitalálom. Nekem annyira nem szempont, hogy mosható legyen...:)

pic-06276345-b61647.jpg

Elmentünk sétálni. Szakadó esőben. Mami szerint, szokjuk csak, A világgá menésben úgyis sokkal többször fog esni. Vett nekem egy esőkabátot. Láttam már olyan kis kutyáknak álcázott izéket olyasmiben...na de nekem is? Persze engem is rábeszélt. Amikor hazaértem ázott kutyaként, jól megtörölgetett s megpróbáltuk. Naggyon tetszett...jó meleg. Szerintem meggyőzött.




letöltés.jpg

 

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr785058381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása