http://beagle-club.hu/

HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2010.07.01. 15:09 mesélek...

29.

Tegnap a mami rángatott. Nem tetszett, most már bevallom. Elindultunk vásárolni, és amilyen okos kutya vagyok, még időben észrevettem, hogy megint az állateledeles felé akar menni. Nagyon nem akartam odamenni, mert nemszeretem hely lett, mióta a Turcsi nevű nagyhangú rámugrott és jól megijesztett. Mami mindig kinevet...bezzeg Ő arra megy, amerre akar. Éva néni örült nekem és végül is nem volt ott az a terrorista sem. Jól elfáradtam a melegben. Nem győztem magam kipihenni délután.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr702123276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása