http://beagle-club.hu/

HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2018.10.13. 09:33 mesélek...

egy hete nélküled...

Tegnap volt egy hete, hogy elmentel. Nem állt meg az élet...de sokkal uresebb lett. Már egyre kevésbé sirom e l magam, ha még kérdezik hol vagy. Nekem is hihetetlen és fájó meg nelkuled végig menni az utcán. Üres kézzel, cikkcakkozas nélkül remegő terdekkel. Fel kell epitenem egy új életet
. Végleg a magam ura lehetek...Bár én ezt meg nem akartam! 
Még behuzodva a sarokba alszom, hogy elferjel, az üzleteket a környéken a kuka felől kozelitem meg és látom, hogy mennyivel több helyem lett..de elnezest kérek tőled hogy a helyedre tettem a ruhaszaritot. Nem kell sietnem haza...de örülök ha megerkezem és megsimogathatlak. Hiányzol Mollyka!

1 éve
Nézd meg az emlékeidet.chevron-right
Hozzászólások
Lipcseiné Erdődi Vali Örülök Anikó, hogy kicsit jobban vagy, de persze tudom h mindig hiányozni fog.
2
Kezelés
Anikó Godó Igen...nagyon. 
1
Kezelés
Ica Jónás Azért jó ,hogy karácsonykor még meg tudtuk sétáltatni 
1
Kezelés
Ildiko Guba Nagyon megértem, amit írsz, igazi gyász ez, végig kell csinálni, nincs mese. Teljen csak az idő, az jó.
1
Kezelés
Eszter Asztalos-Huber annyira megertelek... egy 4 napig nem jottem haza miutan almat bevittem a suliba, mert nem birtam megszokni, hogy senki nem var ujjongva, belepek es csak a csend... 
jobb lesz majd... de mindig ott marad a szivedben 
2
Kezelés
Ágnes Veronika Gyurkóné Menyhárt Annyira szívbemarkoló ahogy írsz róla. Nagyon szép ès egyben fájdalmas!! Drága kis angyalka! Vigasztal jön az hogy ott van veled mindig. Szerintem ez nagyon sokat számít. 
1
Kezelés
Nikoletta Lépné Szilos Anikó,már írni akartam egy hete is.Mikor láttam,hogy mi történt még én is sírtam,pedig nem is ismerlek benneteket személyesen.Nagyon sajnálom és részvétem 
1
Kezelés
Anikó Godó válaszolt.1 válasz
Elvira Péter Ugyanígy érzek sajnos én ismióta elvesztettem a Buksikámat,üresebbé vált az életem.
1
Kezelés
Katalin Szabolcs Mindíg nagyon hiányozni fog,még évek múlva is.
1
Kezelés
Elvira Péter BÚCSÚ A KISKUTYÁMTÓL

"Ha nem látod már kis lábnyomait eső után az aszfalton.. ha nem lesz a sarokban a kedvenc takarója.. ha nem lesz az edénykéje a megszokott helyen.. ha nem látod a csillogó vízcseppeket mindenhol, amikor ivott.. ha nem lóg a póráz az előszobában.. ha nem hallod kis mancsai kopogását.. ha nem kapja fel a fejét legkisebb mozdulatodra.. ha felriadsz éjjel, mert hiányzik valami, aminek a léte idáig benne volt mindenben... ...akkor előveheted a kopott nyakörvet, az elnyűtt játékot, a megrágott távirányítót, az összenyálazott könyvet, a képeket. Akkor végig tudod nyugodtan gondolni, mi volt, amíg hozzád tartozott. Hogy miért nem adtál neki, mikor türelmesen ült melletted és várt egy kicsi, nagyon kicsi falatot. Hogy miért nem mentél vele rögtön, amikor láttad, hogy mennie kell. Hogy mért kiabáltál vele a szétrágott papucs miatt, pedig ő egész nap rád várt. Mert az egész életét azzal töltötte, hogy rád várt. Mert dolgoztál, tanultál, moziba, strandra mentél. És ő várt. Nem haragudott, nem hibáztatott, nem panaszkodott. Öröm volt neki az is, ha várhatott rád. Nem értette, miért nem mehet veled mindenhová, hiszen neki az volt az álma: mindenhol veled, mindig. De az ő életét a tiéd határozta meg, az ő vágyait a tieid irányították. Az ő álmait te álmodtad meg helyette. Vedd elő a képeit. Mindet tedd félre, csak kettőt hagyj elől... Egy olyat, amire ha ránézel, elmosolyodsz.. És egy olyat, amitől elsírod magad. Ha jól választottál, csak egy kép lesz előtted.
3
Kezelés
Anikó Godó Csodaszép. ..Köszönöm!
1
Kezelés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr6113612399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása