HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2017.07.27. 08:27 mesélek...

12 éves elmúltam.

Mami megigerte, hogy írunk blogot. Már én is mondtam neki...de mami lusta. Mindig azokat a fura nyelvű  filmeket nézi. Persze beteg is volt, még mindig gyorsabb vagyok nála,  de legalább igyekszik. Már nem megyunk olyan messzire sétálni és rám fogja. Na jó. ..néha rendetlenkedik a hátsó lábam.  Haragszom is rá.  Büntibol leülok, ne menjen sehova.
Mami vett zöldkagyló ízét. Úgy néz ki mint a nyuszitáp.  Ez már elég ahhoz hogy megegyem,  de mami elbujtatja joghurtba. Azt  szeretem nagyon. A zöldröl  jut eszembe,  hogy nagyon becsapott. Olyan zöldkopenyesekhez vitt, akiken rózsaszín köpeny volt. Megvizsgálták mindenem. Nagyon nem volt jó.  Valaki odapisilt alám. .csupa víz lettem és jól meg is fogtak. A szívemre voltak kíváncsiak,  pedig  a mami mondta, hogy jószívű vagyok. Annyira nem is...de kaptam gyógyszert.  Olyat mint amilyet papa szed. Nem baj, tudok majd adni neki ha megette mindet. Megneztek a hasamat. ...mindenféle tesztet csináltak. Mamitöl meg elvettek jó sok pénzt.  Megerdemelte.
Viszont most már nem engedi hogy belemenjek a jó hideg csatornába.  Most már mindent rafog a szívemre pedig csak utálja ha koszosabban jövök ki a vízből mint ahogy bementem. Most már szeretek pedig kádban fürdeni.  Nagyon tetszik ahogy a víz zuhog a popsimra és mami boldog mert illatos kutya fekszik mellette nem budos kutya. Az kár,  hogy reggelre bepisilek., ha nincs otthon. Neki. Nekem mindegy. Ő meg takarít ahelyett hogy sétálni vinné Mollykat. Az meg nekem kár de addig legalább osszeugralhatom amit felmosott
..aztán persze setalunk...mert megérdemlem.

Mami imád. Mondta. Jól is van ez így. ...én is csipem.

20170705_153304.jpg

20170716_105959.jpg

fb_img_1500060472884.jpg

20170704_154920.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr712693517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása