HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2017.12.17. 22:36 mesélek...

el kezdtem öregedni...

mondta a mami, ezért el is kezdtem gondoskodni öreg napjaimról. A mai délutáni sétára el akartam vinni egy nyami csirkemell csontot. Mami nekiállt velem vitatkozni az ajtóban, na de beagleből vagyok, vagy mi...Morogtam és fogtam nagyon erősen. Mami visszaparancsolt a tányéromhoz, hogy akkor tegyem le oda. Nem értette, hogy nem vele van bajom, hanem kigondoltam valamit. Aztán egyszer csak rájött.

Mondta is, hogy jó, vigyük a kápolnakertbe, de óvatosan, nehogy úgy járjak, mint Fruzsi, akit megtámadtak egy csontért. Én bízom mamiban...szóval mehetünk. A képeken figyelmetekbe ajánlom az előszoba falat és ajtót...az is az én munkám. Rendes a mami, hívott festőket, de azt nem engedte kijavítani, mert azon még dolgozom.

20171217_145149.jpg20171217_145201.jpgEljutottunk a kedvenc helyemig és ott elengedett mami. Miközben őrt állt én eldugtam egy menő helyre a kajcsit a kerítés mellé. Jól betakargattam levelekkel...király lett.

20171217_150122.jpg

Nagyon ügyes Molly vagyok, tudok gondoskodni magamról. Nem mintha nem kapnék enni. Kapok...sőt nagyon fincsiket. Reggelire rizst husikával, délután meg csirkemell csontot, akármennyit...csak ne kakiljam tele a lakást éjjel, mert puffogtak a szomszédok. Pedig mami reggel rögtön eltakarítja a nyomokat....de ezzel az új kajarendszerrel kicsit jobb a helyzet. A kemény bogyók nem büdösek és nem tudom őket szétkenni reggelre... pedig igyekszem. Este meg jól elvisz még ebben a hidegben is egy fél órát sétálni.
A szívecskémre a gyógyszert is áttette reggelre, hogy ne éjjel pisiljek sokat, tudjak aludni...na meg szárazabbak legyenek reggelre a pelenkák. ezt ugyan nem értem, úgyis ki kell mosni...nem mindegy, hogy mennyi van benne??
Ma észrevette mami, hogy nem én húzom felfelé a Mamáékhoz, hanem Ő, mert lassú vagyok. Nanááá, dolgom van. Meg kell mindent szagolnom minden irányból...nem kerülheti el a figyelmemet semmi. Eleget komolytalankodtam fiatal koromban...na meg addig pihenhet mami is egy kicsit.:)

Voltak nálunk festők is. Az előszoba falat javították ki, azt lehet, azon nem én dolgoztam. Felülről jött a víz még 2 éve, de azóta senki sem akart jönni kijavítani, mert ez ugye nem nagy munka. Most viszont annyira megkedvelt engem az egyik festő, hogy sokat vissza akart jönni hozzánk és elvállalta...szép és csajos lett. Vigyázunk rá...20171216_165626.jpgMegjött a hideg is...mindig kabátban kell kimenni. nem bánom, ha mami mondja, hogy kabát, megyek sorbaállni...úgy szeret örömködni...20171202_094316.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr2613508283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása