http://beagle-club.hu/

HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2017.02.22. 23:08 mesélek...

na most már elég...!!

Mollyka megy az állatvédőkhöz. Mami mindig rám hozza a frászt. Jelszó...fürdés.
Nem szeretem...nagyon nem. Régen nem is nagyon kellett kádba másznom, mert lehetett pacsálni a vizes szobában. Igaz, az sem volt jó, mert a fiúk lefogtak, mami meg lecsutakolt. Most viszont megfogja a grabancom és berángat a kádba. Nem is sikerül elszöknöm..szóval megadom magam. Szép tiszta és illatos leszek, de nekem jó büdösen is.
Egyik nap megint attrocitált mami, mert sáros lettem...nyakig. Eltűntek a fehér zoknijaim és a hasam pöttyei is a sártól. Van ilyen. Ez a gonosz, meg mire észbe kaptam, megfürdetett.
Igaz, utána (is) össze-vissza puszilgat..és nyünyürget...de a lelkembe taposott és ez szomorú.
Aztán bedug a takaró alá, hogy meg ne fázzak. Ha félt, akkor minek tesz ki ilyen életveszélynek?
Most már figyelek, ha engedi a vizet jól elszaladok...elbújni nem tudok, de felülök az ágyra, ott nem illik bántania.
Ma rosszalkodtam...de ő kezdte. Nem vitt ki pisilni harmadszorra sem...mert hogy alszik és úgyis csak átverem és jutifali kell. Hát...én meg bosszúból odapisiltem a bejárat elé...nehogymár ne...
Mami tudta, hogy ő a hunyó, szó nélkül elment felmosni...de nem szólt. Én csak azt hallottam, hogy mérges és folyik a víz...
Egyszer csak mami berohan, hogy földrengés van. Nem volt. Mollyka remegett annyira, hogy az ágy nekiverődött a szekrénynek és az remegett...Na volt aztán nehari Mollyka, bocsánat Mollyka, neféljél Mollyka...de én féltem. Azt hiszi velem mindent megtehet...pedig én koszos akarok maradni. Szerencsém volt, a padló húzta a rövidebbet.

 

20170203_172933.jpg

20170203_172952.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr3712283855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása