http://beagle-club.hu/

HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2018.01.09. 02:54 mesélek...

Bajok vannak velem...

mármint maminak...én jól elvagyok.
Öregszem, szeszélyeskedek, bepisilek, összetrutyizom magam...de ketyeg a kis szívem és mami boldog.
A kaja. Egyik nap imádom a csirkemell csontot nyersen és a pipinyakat, másnap már nem kellett. Nem volt egyszerű elmagyaráznom.

Először is eldugtam az ágy alá. Mami figyelmetlen volt és nem találta meg rögtön, mert azzal volt elfoglalva, hogy miért állok a tányérom mellett és miért bökdösöm. Aztán kiraktam a szoba közepére, hogy kapjon észbe. Szegény, elszontyolodott, de mivel ő az én okos mamim, kitalálta, hogy megfőzi. Na úgy lecsúszott...jó sok és boldogan durmoltam mellette. Úgy döntöttem, hogy maradjunk ennél a rendszernél, ha már megtanulta a rendet. Ha főz mellé rizs is, az duplán jó, mert finom és még órák múlva is lehet belőle maradékot találni a tányér körül.
Mamától kaptam egy hatalmas csontot...na az még az ágy alatt dekkol...hátha jó lesz ínséges időkre.
Azt hiszi, hogy nem veszem észre a kajába rejtett gyógyszereket...én meg hagyom, legyen boldog.

A másik bűnöm, hogy bepisilek...sajnálom, így sikerül, Hogy miért a paplanomra? ...mert az jól beszívja.Kimosni meg ugyanannyi, mint a törölközőt.

Sétánál is zsörtölődik...mert topogok egy helyben és szaglászok...de hát annyi mindent nem láttam még a világból...de azért nem panaszkodom. Átmentem én a nagy vízen is hajóval...igaz elbújtunk, mert mami nem maradhatott volna bent velem, de ő SOHA nem hagy magamra. Rohangáltam hatalmas parkokban és szuper erdőben is jártam. Viszont ma is érkeznek pisemeseim...amiket el kell olvasnom. Aztán, hogy behozzam a lemaradást, röptében végzem el a kis- és nagydolgomat is. Persze ez sem tetszik...de nehéz a kedvére tennem.
Szóval elvagyok. Elpakoltuk a fenyőt és várjuk a nyuszit.

Előtte még elkísérjük Roxit a szívdokihoz és ha már ott vagyunk, talán én is hagyom magam...persze ha adnak megint finom jutit.

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr9113560781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása