HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2010.07.08. 08:07 mesélek...

33.

Gabi mindig veszekszik velem. Szerinte övé a kanapé...és rám mondják, hogy irigy kutya!
Igazságtalanság. Hol vannak a jogaim? Azért is morog, ha elkunyerálom amit Morci meghagy. Pedig azt nekem hagyja, cserébe amiért intézek neki kaját.
Mondtam már, hogy szeretem a cicákat?..csak azt nem értem, hogy ők miért nem szeretnek. Rasszisták. Valaki azt mondta nekik, hogy a kutyák egyformán rosszak, és ők meg elhiszik. Pedig én rendes vagyok velük. Maszatot még cumizni is hagytam, amikor el volt keseredve, álmos és nyűgös volt. Valamiért azt hitte, hogy én vagyok a mamija.

Aranyos volt, szerettem. Bercivel jókat lehetett verekedni, hiányzik nagyon. Morci az egy öreg, hisztis macska, de az én szívembe ő is belefér. Ha hisztis, arrébb megyek vagy ő húzza fel az orrát és vonul el...de neki szabad, ő volt itt előbb. Ha jó kedve van, akkor viszont megmossa a fülemet is.

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr722137742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása