HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2011.11.07. 08:48 mesélek...

61.

Tegnap nagyon jó volt. Jó korán felkeltettem Mamit, nehogy túl sokat aludjon és ne legyen időnk sétálni. Volt.:))
sőt...még meglepi is volt. Először elmentünk a boltba és utána egy egészen másik úton mentünk. Jó sokat. Közben találkoztunk egy jó nagy, a fenekemet szaglászós barna kutyával. Amúgy kedves volt. Elkísért minket a másik két haverhoz. Hűűű...ott nagyon jó volt. Degát már ismertem, de az a Gizmó nevű csaj is jó fej volt...csak Dega mindig morgott, ha felé mentem...ez hülye!...én is lány vagyok. Elindultam egyedül a jó kis vasdregényes kertben. Még halastó is volt. Mami szeme kikerekedett, amikor térdig belemásztam...Nem szoktam. Tudom...de most szoktam, mert tök izgi volt. Jó sok hal úszkált benne. Persze most meg elrontotta a játékomat és kiparancsolt a vízből.
Nem baj...akkor is jó volt. Aztán haza bandukoltunk. Látod Mami! Ezt a szót is megtanultam...már nem sutyoroghatjátok Nagykorúval:))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr653360263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása