HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2010.03.03. 09:25 mesélek...

16.

Rémes nap!
Megint elmentünk abba a furcsa szagú házba a zöld köpenyeshez. Mondjuk én már az udvarba sem akartam bemenni, de mami annyira kérlelt. Kár volt szót fogadnom. Megint belepiszkáltak a fenekembe, és én azt nem szeretem. Nagyon nem. Azért szót fogadtam, naná, mozdulni sem mertem, annyira féltem...de ez titok.
Ami viszont jó volt, az az öröm a mami arcán, amikor kiderült, hogy fogytam egy kilót. Hát...ha ez neki akkora szám, akkor folytathatjuk a fogyókúrát.
Jutalomból kaptam egy furcsa formájú izét, valami kutyafogkefe?...azt mondják krokodil és nem tudom mire jó. Egyenlőre rágcsálom egy kicsit aztán majd kiderül.

aztán nekiestem...
 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr711805063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása