HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2014.03.14. 10:13 mesélek...

Ma megint...

lerángatott a zöldköpenyesekhez, akiken ma kék köpeny volt, de engem nem vernek át!
Nem értem én ezt a rángatást, biztos nem akarok odamenni, ezért nem akarok már az úttesten sem átmenni, de Mami nagyon erőszakos.:(
Rá kellett állnom a mérlegre...és kaptam cserébe néhány fintort. Ezek szerint sikeresen kunyeráltam Nagymamitól a kaját.
Mami megint alkudozott a bőrőmre, illetve a pocakomon levő kinövésre. Azt hiszem kedden ad oda nekik, hogy leszedjék. Miért? Nekem tetszik...Na jó, néha elvakarom és akkor vérzik, de amúgy igazán elfér. Mami persze halálra aggódja magát. Az persze nem zavarja, hogy bántani fognak...:((
Megnézik a lábacskámat is, hogy miért sántítok...ajaj,nem szeretem a keddet.
Voltunk a lakásnál is, de be sem kellett mennem, pedig megtaláltam egyedül az ajtónkat...Mami kivette a leveleket a dobozból és már jöttünk is haza. Asszem elég ennyi a körmölésből...megyek napozni a kertbe.

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr155859864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása