http://beagle-club.hu/

HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2014.06.13. 17:12 mesélek...

Hurrá!...elmennek...

Címkék: át...

a kis vakarcsok. Nem mintha zavarták volna a köreimet, csak éppen tele volt velük a lakás. Főleg mostanában. Annyi rosszalkodást tanulhattam volna tőlük, amennyit csak akarok. Próbálták elvenni a mamit, de ő nem hagyta magát. Amikor naponta többször elvittem sétálni, csak velem foglalkozott, senki mással. Hőbörgött is a 30 fokban, hogy ha vannak állatvédők, akkor ilyenkor hol vannak a gazdivédők??...de azért elvitt és még vizet is hozott nekem útravalónak. Levisz a kispatakhoz, ahova már be is merek menni. Tegnap bele is hasaltam. Mami szólt, hogy ha nem jó szaga van, vagy fura...azonnal jöjjek ki. Jól van, vigyázok.
Például oda sem mehetnek a rosszcicák. Csak én, mert én vagyok a kedvenc. Remélem.
Mindig ki akarnak szökni az ajtón  és néha elfoglalják az ágyamat. Nem mintha ezzel engem fel lehetne bosszantani, de azért mégiscsak.
Na meg borzasztóan figyelnem kell égész nap. Állandóan esznek és nagyon finiket kapnak a mamitól. Megtanítottam nekik, hogy itt mi a szokás. Hát....az, hogy nekem hagyni kell a kajcsiból. Muszáj. Ez itt a törvény. Ha itt akarnak maradni...de nem maradnak. Irigyek!
Ma elmondta mami, hogy a két szürke rosszaság elkötözik új mamihoz. Marcinak még kutyája is lesz. Miért? Én nem voltam jó neki??? Aztán hétfőn majd Bercike is költözik. Addig majd még itt rosszalkodik.
Azután megint csak az enyém lesz a mami....és visszajön a fogyókúra is. Jó lesz az nekem?

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr486299646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása