http://beagle-club.hu/

HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2015.09.27. 18:11 mesélek...

nem csak ...

szép és szerény vagyok, hanem okos is. Ezt nem azért tudom, mert okos vagyok, hanem azért, mert a mami mondta.
Az úgy volt, hogy az esti séta után szoktam sajtot és nasit kapni...hogy nyugiban maradjak. 
Ma este hiába vártam, még esti séta sem volt....vasárnap délutáni van csak...igaz, az jó hosszú.
Szóval veszélyben volt a sajtim...
A megoldás...odamentem az ajtóhoz, kopogtam, hogy nagyságos Mollyka ki szeretne menni. Mami vizes hajjal, pizsiben sprintelt, hogy kivigyen. Jól meg van nevelve...
Kimentünk a ház elé...ahol rögtön vissza is fordultam, és bementünk. Szegény nem is értette, addig amíg nem mentem oda a hűtőhöz, ahol a sajti lakik. Akkor végre leesett neki...Szerintem Ő is okos...:)

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr387844826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása