http://beagle-club.hu/

HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2010.07.16. 18:36 mesélek...

36.

 Tegnap jött, és kicsi és pasi...Hogy honnan tudom? Állandóan a fenekem körül koslat. Pedig engem ez a téma már nem érdekel...sőt, soha nem is érdekelt. Vannak nekem fontosabb dolgaim. Birinek hívják és fura, hogy annyira szeretik mint engem. Nem baj, akkor én is szeretem. Megosztom vele az ágyamat, a vacsorámat..bár hogy a Morciéból is adjak, az már túlzás. Lelkesen lohol utánam, annyira-de annyira kifáradtam.
Én vagyok  nagyobb, az öregebb és a házőrzőbb...de már Ő is tudja, hogy ha jön egy kutya, akkor futunk a kerítéshez. Jó tanítvány, szeretem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr902156040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása