http://beagle-club.hu/

HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2012.03.12. 13:39 mesélek...

65.

 Ma megint kiharcoltam egy kutyanapot! :)) Amikor eljöttünk a nagymamiéktól, jól elindultam ellenkező irányba. Mami meg legyintett egyet és hagyta, hogy menjek az orrom után. Persze nem sokkal utána már a fejemhez is vágta, mert hogy kár volt.
Hát tehetek én róla, hogy az útvonal tele volt mindenféle izgalmas szagokkal? Miért, mit vár egy vadászkutyától, ha nem azt, hogy kiolvassa az összes nyomot. Időnként felül is bíráltam a szagokat, na nehogy mááá.:))
Szerintem meg még haladtunk is. Lehetne több türelme:(
Amikor odaértünk a bolthoz, jött egy szép nagy kolléga...szerintem fiú volt, ki sem szállt a fenekemből...olyan ciki volt! Végül is felültem a szegélyre és viszonylag hamar felfogta, hogy nincs kedvem ilyet játszani.
Aztán hazaértünk és olyan jó volt. Végre nyitva maradt a bejárati ajtó, lehetett ki-be rohangászni. Muszáj is volt, mert a mami akkora kupit csinált rendrakás címén...na azt meg én nem bírom...hagytam, hogy kiássa magát egyedül.:)
Most perszejól elfáradtunk, megyünk egy kis délutáni szunyára.:))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr154311809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása