HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2012.05.07. 16:30 mesélek...

68.

 Tudtam! Arra  felé vette az irányt mami reggel. Nagyon nem akartam átmenni a zebrán, de még mindig Ő az erősebb. Megint becipelt a kék köpenyesekhez.A szokásos volt a menet. Belekotortak a fenekembe,  kaptam manikűrt és egy új nyakörvet. Mami azt mondta puccos, és biztosan igaza is volt, mert elsápadt fizetésnél. Vett nekem fogtisztító rágcsát, de én nem hagyom magam lefizetni! Tüntetőleg letettem az ajtó elé!
Bejött amire gondoltam...felvette és elrakta...szóval majd újra megkapom, és akkor nagy kegyesen elfogadom. Jól kitaláltam:))
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr54494334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása