HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2012.06.25. 12:51 mesélek...

69.

Ma egy kicsit elkalandozott a figyelmem és nem vettem észre, hogy beugrottam a mami után nagy fehér berregőbe. Nagyon szoktam ott félni, régen mindig orvoshoz vitt az a gép. Mami hátraült velem és nem is volt olyan rossz.
Kiláttam az ablakon, ahol szaladtak a házak és a fák. Érdekes volt, még mocorogni, elégedetlenkedni is elfelejtettem. Azt mondták, hogy meg kell szoknom a berregőt, mert ezzel megyek majd a rokonokhoz Angliába...hát, elég izgalmasan és félelmetesen hangzik, de ha várnak, akkor megyek.
Kiszálltunk a mami dolgozójánál, ahol nagyon örültek nekem. Persze azt hitték, hogy majd foglalkozom velük, de nem is értem hogy gondolták. Annyi szagot kellett kiolvasnom...nem érek én rá velük foglalkozni. Nem is kellett sokáig várnom a mamira, már jött is vissza és újra utaztunk...Nem egy nagy szám, nem is értem, hogy a mami miért örömködött annyira.:))

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr164609836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása