http://beagle-club.hu/

HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2013.12.20. 14:13 mesélek...

Aggódom...

Nem szeretem, amikor Mami naki indul. Mindig aggódok, hogy elmegy és engem meg ott felejt valahol. Most például itt. Ilyenkor nagyon komolyan figyelek rá, le sem veszem róla a szemem. Még éjszakára is átköltözök a szobájába, de sokszor napközben is ott vagyok. Megfigyeltem, hogy mielőtt elmegyünk, dobozba bujtatja a holmijait. Ha ott vagyok,észre fogom venni, ha csomagol.

Macit is figyelem...ő jön velem haza...

kepatmeretezes_hu_20131219_141713.jpgEzt az ágyat visszük, a nyugipárna nem fog elférni...sajnálom:(((...de megígérte Mami, hogy majd ha lesz munkája és pénze és új lakásunk, akkor kapok majd egy másikat.
Lehet, hogy nekem is kellene dolgoznom?...Persze nem tudom,hogy mit és mikor, mert egyenlőre nagyon elvagyok foglalva azzal, hogy kedvenc vagyok, de majd kitalálok valamit.
Addig is ráveszem a Mamit, hogy sétáljunk minél többet...nézzük meg a kedvenc helyeimet még egyszer. Nem könnyű, mert azt mondja, nincs kedve, állandóan kattog az agya...érdekes, én nem hallom.
kepatmeretezes_hu_20131219_094505.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr715701126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása