http://beagle-club.hu/

HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2014.04.27. 09:10 mesélek...

Szokom-szokom...

az új lakást. Van szép ágyam, tányérjaim...és velem van Maci is. Mami sokat visz sétálni, de nem ám akkor, amikor én akarom! Néha olyan gonosz. Azt mondja várjak...de mire? Időre nem megy a szaglászás.
Azért igyekszem szót fogadni, mert úgy tud örülni, amikor egész éjjel nem akarok kimenni. Tudom én tartani, ha akarom. Persze azért kezd elszemtelenedni.
Azt találta ki, hogy mindennap otthon hagy egyedül. Nekem nem tetszik ez a játék. Az első hosszabb egyedüllétem alatt össze is pisiltem két szőnyeget. Nem volt mérges, nem kiabált, nem veszekedett. Így nem is érdekes. Ráadásul utána ülhetek a frissen mosott nedves szőnyegen!
Szóval legközelebb csendben vártam és reménykedtem, hogy nem lép le ezúttal nélkülem. Persze azt mondja, hogy mi örökké együtt leszünk...na de hallottunk már ilyet.
A legcsúnyább húzása tegnap volt, játszósruhában ment el itthonról. Na ezt már nem hagyhattam szó nélkül. Nagyon elkezdtem vonyítani. Még ő is hallotta hazafelé! Naná...ha én egyszer mérges és szomorú leszek. Mindig úgy szoktuk, hogy ha nélkülem megy el, szép ruhában megy...akkor tudom, hogy oda nem vihet. Be akart csapni!
Állandóan valami dolgozást emleget. Értem én, hogy kaja, meg meleg meg minden...de én miért nem mehetek vele??? A múltkor elvitt, vigyáztam két kisfiúra. Nagyon kedvesek voltak, szerettek és szót fogadtak nekem...és még nyuszijuk is volt. Szerintem nekünk együtt kellene dolgozni...végül is jó csapat vagyunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr236092226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása