http://beagle-club.hu/

HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2010.01.27. 18:06 mesélek...

4.

Azt hiszem érdemes volt elmenni tegnap a zöld ruhásokhoz...Már nem is viszket...
Ma megint be akartak csapni...de nem hagytam magam. Délelőtt békésen szunyókáltam, amikor láttam, hogy Nagykorú öltözik...Mami és Ő is figyelte, hogy ugrok-e...Naná...azt hitték , hogy azt gondolom, ma is valami rémes helyre készül velem...nem hittem.:)))
...nekem lett igazam, mehettem a mami mamijához rohangálni a kertben.
Na az még egy komoly munka...hátra kell szaladni a kertbe és beugrani a komposztálóba...hogy ott aztán milyen kincsek vannak! Ki nem hagynám...akkor nem is lenne beagle a nevem.
Aztán kaptam kaját is...de sajna Nagykorú elárulta a maminak...így ugrott otthon az ebédem.
Azért vacsit kaptam...helyre állt a rend.
 

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr841707072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása