HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2010.03.25. 07:27 mesélek...

18.

 Tegnap elmentünk sétálni a mamival és húdenagyonszeretembácsival. Végig jártuk a kedvenc útvonalamat. Felmentünk a kőbányába is, na ott aztán már melegem volt. Mami ki is nevetett, mert kerestem az árnyékot és ahol megtaláltam, ott gyorsan behasaltam a fűbe...aztán odébb és odébb...jól hűsített. Most nem találkoztunk sok kutyával, csak olyanokkal akik a kerítés mögül szóltak be...de az nem érdekel. Oda sem figyelek rájuk.
Dálután már nem volt sok dolgom otthon...ki is feküdtem rendesen...és igyekeztem, hogy ne legyek láb alatt...aludtam, na jó! Elfáradtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr161866883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása