HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2010.04.03. 10:03 mesélek...

21.

 Azt mondják, jön a nyuszi. Köztünk legyen mondva, nagyon kifinomult szaglásommal végig szagoltam a falut, de nyomát sem találtam. Na, majd jól megnézem magamnak az a nyulat, aminek nem érzem a szagát. Lehet, hogy megint becsapnak?
A Turcsival találkoztunk, megint meg akart enni reggelire. Mókás, ahogy ugat és megpróbál rémísztgetni, pedig ha lenne zsebem, el tudnám oda dugni. Illendőség kedvéért jól kikerülöm, nehogy azt higyje provokálni akarom.
Szeretem a tavaszt...a mami nyitva tartja a bejárati ajtót és lehet ki-be rohangálni anélkül, hogy morognának velem.:))

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr181891403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása