HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2011.01.28. 20:20 mesélek...

52.

 Megint kinevetett! Hát tehetek én róla, hogy minden érdekes szagot elbújtattak a vizes nagy fehér takaró alá. Bele kell dugnom az orromat, hogy ki tudjam olvasni őket. Az meg persze ragadós. Mami rám nézett, megkérdezte, hogy mi van az orromon, és nevetett a gombócon. Imádom a havat. Olyan jókat lehet benne ugrálni,már ha el nem rontják az emberek. A közért előtt hirtelen átmentem 3 lábú kutyába, mert a jobb mellső talpacskámat annyira csípte a latyak! Emelgetnem kellett, hogy ne fájjon.:(Beleszórtak valamit, amitől elmúlt a fehérség és rossz volt, nem csak csúnya..  Mami egyből észrevette. Felparancsolt a virágokhoz, a szegélyre....ott fehér takaró volt...és nem csípett. Kénytelen voltam ott nyugodtan megvárni.Jól elrontották a játékomat. Hazafelé persze megint a legnagyobb hóban jöttünk...:))

 

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr52621779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása