HTML

http://beagle-club.hu/

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2011.06.28. 11:17 mesélek...

59.

 Ma megkérték a mancsomat. A mami meg nem adta.
Ez úgy kezdődött, hogy sétáltunk, szaglásztam és sétáltunk és bogarásztam, aztán vártam a közért előtt, aztán mentünk hazafelé és fékezett mellettünk egy autó. Kiszólt belőle egy bácsi és egy néni, hogy nem akarja-e a mami megengedni, hogy játsszak az Ő két éves kan kutyusukkal. Nem igazán értettem a mamit, mert az első sokk után azt mondta, hogy nem lehet, mert meg vagyok műtve.Na de mi köze van ennek a játékhoz és mancsomhoz???

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr733021258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása