http://beagle-club.hu/

HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2012.02.18. 17:05 mesélek...

64.

 Leesett...a hó!...végre fehér minden. Annyira szeretem,mami is...jó nagyokat sétálunk. Amikor megyünk vásárolni belefúrhatom az orromat egészen a legaljáig.Olyan jó túrni.:)) Mami persze mindig kinevet, mert a végére egy hólabda van az orromon. Azért a hó fájni is tud.
Amíg jól nevelten várom a mamit a közértnél, csak úgy szaglászgatni szoktam. Most viszont ott eltüntették a hava és raktak oda valami csípőset. Csak úgy emelgettem a lábacskáimat,mert annyira rossz volt. Mami rám szólt, hogy Mi van Molly, táncolsz?
Hehe..könnyű neki csizmában!...de ezt nem mondom neki,mert még rám erőltet valami szörnyű kutyacsizmát. Egyet láttam valamelyik haveron, szörnyű nevetséges volt!...persze azt a kis rózsaszín kapucnis kabátot megnézném magamon, de ekkorát nem gyártanak. Talán jobb is?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr524129983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása