http://beagle-club.hu/

HTML

Molly vagyok

egy beagle húdenehéz sorsa...

Friss topikok

  • csivicsuvi: Csapatnak hívják a madárfalkát, de mi csak ketten vagyunk, nem csapatban élünk. Már ott díszeleg ... (2015.05.12. 14:17) ...és megtette...
  • qwik: (2014.01.11. 13:49) na ezt azért mégsem...
  • mesélek...: sajna én nemt tudom ezeket a megosztósdikat, én csak írok...nem igen nyüzsgök itt. A facebbokon ig... (2013.12.16. 20:31) Nagyon régen...
  • Krisz tigris: Molly nem is kommentálta a vendég kutyát. Nem hagyod szóhoz jutni?????? Enged a géphez az ebet is!... (2011.04.15. 10:21) 53.

2014.01.16. 09:50 mesélek...

mindig csak az a...

sok probléma. Most például mami adott egy két napos lángosdarabot. Az rendben van, hogy ő így megeszi, de én már nem. A számba vettem és kitaláltam, hogy arra még jó lesz, hogy elássam.:)
Jeleztem is gyorsan az ajtón, hogy ki szeretnék menni. Viszont  a munka komoly fejtörést okozott...mégis hova ebben a nagy kertben? Ráadásul mami leskelődik az ablakból mindig , hogy hova teszem. Aztán meg kinevet, hogy idétlen fejjel keringek kint. Arra már nem is merek gondolni,hogy mikor fogom kiásni, ha hazamegyünk? Mert két hét múlva otthon leszünk. Már megy a visszaszámolás. 
Persze az én dolgom is csak nő ezzel, mint a csomaghegyek, amikre vigyázok éjjel-nappal. Mami innen nem megy nélkülem sehová!
Az a baj, hogy most szegénynek fáj a lába olyan nagyon, mint nekem fájt a nyáron. Olyan jókat sétálhatnánk még, de nem megyünk sehova, mert pihentetni kell neki. Ül a mozgós doboz előtt és bámulja...Viszont megígérte, hogy majd azért végigjárjuk a kedvenc helyeimet az utolsó pár napban.20140115_092453.jpgAddig tehát pihenek a kettes számú párnámon, amit becipelt a házamból és illatosra mosott. Nem baj, nem sokára megint mollyszaga lesz, azon vagyok.

Addig meg szemmel tartom legalább a csomagokat.
kepatmeretezes_hu_20140110_230038.jpgA karácsonyi fotóversenyben második vagyok, mert a mami barátai szeretnek és szavaztak rám és a szép csillagomra. Mami azt mondja, hogy szép dolgokat lehet nyerni...azt ugyan nem tudom, hogy mit jelent, de remélem nem fáj.

 

Szólj hozzá!

http://beagle-club.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://mollybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr545760895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása